Gott nytt år!

31 december 2009 kl. 2:12 e m | Publicerat i Personligt | 1 kommentar
Etiketter: ,

Gott nytt år!

Det här blir det sista inlägget för i år, men förhoppningsvis återkommer jag med nya inlägg snart.

I år ska jag fira nyår med min bror, hans flickvän, ytterligare en bror, och en massa andra folk som kommer droppa in. Innan festen sätter igång ungefär kl. 8 ska jag faktiskt arbeta lite grann med ett projekt som jag hoppas lanseras någon gång nästa år. Jag har en massa andra projekt på gång också, men det kommer jag skriva om senare.

Hur som helst är spelet Fields of Forces färdigt. Egentligen är det en massa saker som borde fixas, men jag kommer låta det vara. Till slut hamnade det på 9000 rader kod, vilket officiellt gör det till den största applikation jag någonsin har jobbat på.

Är det någon annan som har något nyårslöfte? Jag har faktiskt aldrig riktigt haft något, så i år bestämde jag mig för att ha, inte bara en, utan 11 nyårslöften! Om jag följer åtminstone en eller två av de blir jag nöjd. Börja gymma igen och vara mer sparsam är två av löftena.

Jag hoppas att du har ett riktigt trevligt nyår! Så ses vi nästa år.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] [förra årets inlägg] GillaBe the first to like this post. […]


Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.